Spokojený podřízený, základ úspěchu

Víte, co potřebuje úspěšný podnikatel?Dostatečné množství zákazníků? To jistě také, ale především spokojené podřízené. Ne v každé firmě a v každém oboru je možné nastolit demokratický způsob vedení, ale i tam, kde je čas od času direktivní přístup, by si měl nadřízený uvědomit, že spokojený pracovník bude podávat kvalitní výkon a naopak, pokud není podřízeným projevována úcta a není k němu dobrý přístup, jeho pracovní výkonu tomu také odpovídají. V tom horším případě dochází k vysoké fluktuaci.
radost stavitele
Jako majitel firmy samozřejmě nemůžete jednat s ostatními jako rovný s rovným,ale projevovat základní úctu je rozhodně na místě. Není nic špatného na tom, když pozdravíte jako první. Nic Vás to nestojí a pro podřízeného je to takový příjemný bonus, protože tím dáváte najevo, že si ho vážíte.
Stejně tak byste měli totéž očekávat stejný přístup od svých vedoucích a manažerů,na které delegujete vedení a řízení projektů. Velmi často se stává, že když člověk dostane funkci, byť sebemenší, má tendenci druhé tak trochu šikanovat. Samozřejmě takového šéfa pro své podřízeného nebudete chtít.
 

Vsaďte na benefity

Když je řeč o bonusech, vůbec neuděláte chybu, když se zaměříte na benefity. Obvykle benefity najdeme ve státním sektoru nebo ve velkých firmách. Ale vůbec neuděláte chybu, když benefity svým partnerům nabídnete.
přestávka zaměstnanců
Jaké benefity?Pokud je to možné, určitě neuděláte chybu, když nabídnete svým podřízeným (pokud to je teoreticky možné) pár dní v měsíci takzvaný homeoffice.  Dalším oblíbeným benefitem rozhodně představuje příspěvek na stravování. To je možné prostřednictvím již hotových jídel nebo prostřednictvím stravenek. Velmi ceněné jsou takzvané sickdays, tedy proplacené dny, když se pracovník necítí zcela zdráv, ale na nemocenskou to nevidí. Pracovníci také ocení vzdělávání a je také ve Vašem zájmu zvyšovat průběžně kvalifikaci zaměstnanců.

Spokojený podřízený, základ úspěchu
Ohodnoťte příspěvek